Sunday 4 November 2012

Yeahhh! Depa sporting! depa terbaik! depa segala-galanya! Thanks KAWAN ;)

Assalamualaikumm, memang terbuktilah yang single nie sememangnya MENGEMBIRAKAN! serious aku cakap tak pernah rasa bagahia ceni, yaaa, kadang kadang single nie rasa sunyi jugak, tapi takpa, ada 6 orang nie selalu teman aku waktu aku susah mahupun senang, nak tahu? nahh tengok lahh!

hahaha! depa nie lah, setiap hari aku selalu dengar suara depa, maksud aina lagu depa lah, semua lagu lagu depa, semua syok syok takdak yang boring pun. 
Dari kiri Soon Dongwoon "DongWoon", Yoon DooJoon "DooJoon", Jang HyunSeung "HyunSeung", Yang Yoseob "Yoseob", Lee Kikwang "KiKwang", dan Yong JunHyung "Jun Hyung"

Dan 5 orang yang selalu gila gila bersama aku. 5 orang tuh ialah, jeng jeng jenggg!
mereka inilah yang selalu suka buad gila bila bersama :D
dari kiri, Nor Hazwani Binti Md Noor "Waniey", Nurin Syatira Binti Ismail "Nurin", Norain Amalina Binti Zakaria "Ain", Aina Shafiqah Binti Nasir "Aina (me)", Nurul Atiqah Azira Binti Abdul Aziz "Tikah" dan Noor Azian Binti Hamzah "Azian"

Sememangnya mereka mereka ini selalu buad aku senyum, gembira, dan bahagia. Aku tak kesah kalau nak single pun asalkan ada depa depa nie :D thank nohh hampa sebab terima aku jadi kawan hampa, memang kali pertama aku dapat kawan kawan yang sesporting macam hampa hampa nie, kalau aku ada buad salah or terkasar bahasa dengan hampa, aku mintak maaf sangat sangat, aku harap hubungan kita kekal selamanya sebagai kawan and I LOVE SO MUCH :D


Yang tuh ja aina nak update sebenarnya, apa apa pun terima kasih kepada pembaca pembaca blog aina kayy, kbyeee, assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

She is my BFF :)

She is my BFF :)
with azian

Friend is very IMPORTANT!

Friend is very IMPORTANT!
Selamanya! insyaallahh :)

Aina Shafiqah Binti Nasir A.K.A. Panda Tembun

Aina Shafiqah Binti Nasir A.K.A. Panda Tembun

We Are Young :3

We Are Young :3