Saturday, 14 July 2012

Cinta Platonik?


Cinta Platonik?

sape tau?
Aku baru je tau ape maksud cinta platonik..
Sebab tu buat entri ni..hehe

Cinta platonik ni bermaksud 
kasih sayang,tetapi unsur unsur rasa tarikan secara seksual tidak wujud.
Atau pun,dalam bahasa aku,
Hubungan antara seorang lelaki dan perempuan sangat rapat,tapi x ada rasa nak bercouple2..
cenggitu la maksudnya.

Mereka2 ni lebih suka dan selesa berkawan baik je dari bercouple kot.
Maybe sebab senang,,
X payah ada masalah.,.
X payah nak touching2..
X payah nak cemburu2..
X payah nak guna bahasa manje..Gua Lu sudah..haha

Tapi pendapat aku,,kalo masing2 tak ade pasangan boleh la kot..
Sebab kesian pulak kat pasangan korang..
Ada jugak yang makan hati berulam jantung..
haha
X tau la pendapat korang cam ne kan..
setiap orang ada pendapat masing-masing..
^__^

No comments:

Post a Comment

She is my BFF :)

She is my BFF :)
with azian

Friend is very IMPORTANT!

Friend is very IMPORTANT!
Selamanya! insyaallahh :)

Aina Shafiqah Binti Nasir A.K.A. Panda Tembun

Aina Shafiqah Binti Nasir A.K.A. Panda Tembun

We Are Young :3

We Are Young :3